fördröjer tiden

haha, jag skulle gå in i badrummet&borsta tänderna. så bah ligger det världens äckligaste skabbigaste fulaste kryp i handfatet. självklart får jag världens panik&springer runt i lägenheten som en jävla idiot&skriker att mamma ska ta bort den. men ah, too late. hon hade somnat. så jag kollade in lite snabbt i badrummet, &ja. det såg ut som att den hade tänk att bo där ett tag. fyfan va hemskt! &nej, jag tänker verkligen inte ta bort det äckliga krypet! skulle aldrig kunna ens peta på den. så, ja. jag jag fyller i en liten lista, så får vi hoppas att den har bestämt sej föratt flytta ut ur mitt badrum, &sova någon annanstanns. vad tycker ni om det?

DAGENS VILL HA: donkenmat, yummie!
DAGENS KLÄDSEL: höhö, madilän-mjukisarna, ett grått linne&en svart långtröja över
DAGENS SMINK: brunkräm, puder&mascara
DAGENS FRISYR: flöffy
DAGENS HÄNDELSE: haha, hm. saras bölanfall över fågeln! :']
DAGENS LÅT: min palåt, lätt!
DAGENS PLANER: hm, åka till robin med sara&tjilla galet.
DAGENS SAKNAD: min rille <3 !
DAGENS DUMMASTE: haha, hehe, höhö, huhu!
DAGENS SJUKA: min mage.
DAGENS DROG: mina söta rille-sms. (a)
DAGENS ROLIGASTE: mja, haha. sara ramlade i trappan.. HAHA!
DAGENS FAVORIT: challeballe, världens bästa syster! <3
DAGENS KÖP: haha, ingenting ..
DAGENS GODIS: glass, chips&cola, höhö!
DAGENS HUMÖR: sjukt glad.
DAGENS ORD: ''dude, youre fucked up!''

nu ska jag gå&kolla om äckelkrypet är kvar. är de det så kommer jag, ah.. dö! puss på er!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0