du lovade att du skulle kämpa, men du gav upp ..

hejdär. myskvällen slutade med att jag satt&grät, inte direkt den bästa myskvällen jag har haft. jag fick ett samtal från makk, självklart blev jag superglad eftersom han är vaken nu&han har ork att ringa&prata med mej. men det han ville var att säga farväl? det är första gången jag hörde honom gråta, &jag började storböla. jag har sagt till honom att allting kommer att gå bra, men det ända han säger är ''madde, det jag vill är att komma till en finare plats. jag vill inte vara här! tack för att du har funnits här för mej, men du kan inte vara så blåögd..'' jag tänker inte låta det hända någonting med honom, &jag ska finnas där så mycket som jag bara kan just nu. imorgon så har han besökstid från klockan tio, &jag tänker försöka åka dit&träffa honom. men eftersom jag inte kan åka ensam, eftersom jag inte hittar så ska mamma följa med. &bangar hon ur imorgon så tar jag med mej challeballe, eller så såker jag helt enkelt ensam. aja, jag har sjukt ont i huvet nu, &jag är inte på humör. jag ska ta&tvätta bort mitt smink&försöka sova.



du lovade att du inte skulle ge upp ..

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0