''då drar jag dårrrå!''

hejdär. jag kom alldeles nyss hem från centrum med lena. vi har shoppat typ tvåhundra miljoner kilo med saker. ah, men iallafall, idag är det iallafall varmt ute, så jag ska inte klaga på vädret iallafall. riktigt fint ute faktiskt, &varmt! haha, när jag&lena gick på bussen så satte vi oss ner&fixade med alla påsar, så kollar vi upp efter ett tag&ser att det står ett fyllo framför oss.

han; hejsan.
lena; hallåj.
han; det finns ingen chans att jag skulle kunna ragga på er va?
jag&lena; nepp!
han; .. fan! då drar jag dårrrrå! *går längre bak i bussen*

haha, aja. nu ska jag&lena käka fattiga riddare till frukost. så jävla gott!

puss på er!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0