chillchill!

hejdär. skolan va najs, &jag vet vilka dom flesta i klassen är, så de är najs. aja. efter skolan idag så drog jag in till stan med josse&träffade rille&hans nya brorsa&kompis. sen drog josse iväg till slussen. så jag, rille&simone (rilles new brotheeer) drog iväg till rilles mammas jobb&fixade pengar till rille. sen efter ett tag var jag tvungen att dra, så ah. jag mötte upp sara på tcentralen, så drog vi vidare till järfälla, hem till saras kompis viktor. så skulle jag&sara välja film som vi skulle kolla på, &ah. jag valde ut hitta nemo.. haha, det var sjukt längesen jag såg den filmen, men ja. så ah. jag, sara, viktor&pontus kollade på den filmen. sen kollade vi på någon annan film, sen så lirade dom giutar hero. &jag satt fint bredvid&tittade på. aja, sen åkte jag&sara hem runt tiotiden, &kom hem för en stund sen. nu är jag galet hungrig, så jag ska ta&fixa någonting att äta, sen ska jag snacka lite med en kompis. stefan, han är lite nere. så jag ska försöka muntra upp honom!

juste. måste berätta, idag sa jag&makk upp våran kontakt. lite tråkigt, men om det är det han vill, så fine. då får han ha det så. han tyckte att jag har hört av mej alldeles för lite sen han kom hem&att jag egentligen inte brydde mej om honom. komigen? han är (eller, okej.. va) förfan en av mina vänner, klart jag bryr mej? jag kan inte göra så mycket mera än att göra som han säger, att vi ska sluta prata. lite synd bara, men ja. thats life i guess..

nåja, nu ska jag gå&fixa min middag, sen ska jag gå&sova!

godnattpussar på er!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0