behöver eran hjälp!

hejdär. jag kan inte sova, så ja. jag skriver ett litet morgoninlägg. jag har funderat litegranna på dethära med hårfärg, jag måste verkligen byta. katastrof! jag har snackat med mamsen litegranna om dethära att jag vill byta innan skolan börjar. känna sej lite fräsch när skolan börjar är väl aldrig fel? så ja. vi har funderat en heldel på dethära, &som det ser ut just nu så blir det ljusbrunt med blonda slingor. vad tycker ni om det? skulle jag passa i det trorni? jag slänger in en liten bild som visar min hårfärg som jag har justnu, så får ni säga vad ni tycker.




Kommentarer
Postat av: Erika

Jo då.. jag håller fullständigt med, det är vansinnigt nuförtiden.. jag tror att du skulle passa i ljusbrunt med slingor :) Hur har du gjort så att din Header är så stor?

2008-08-01 @ 04:38:55
Postat av: you know how iám !

i miss you F

2008-08-01 @ 08:50:44
Postat av: Angelica

jag tror du skulle passa i det!!! men det beror på hur ljusa slingorna är... är em typ mellan/mörkblonda blir det fint! men typ platina.. nej. fast huvudsaken är att du gillar det, visst? :)

2008-08-01 @ 17:52:51
URL: http://sosandelin.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0