''aldrig mer!''

hejdär! när jag kom hem igår så mådde jag inte så bra, så jag orkade inte skriva i bloggen. men så äre ibland. :) det hände inte så mycket speciellt.. jag&sara drog hem till robin i ulriksdal, sen efetr några timmar så drog vi in till ung08&mötte upp josse. sen drog vi vidare&mötte rille&hans gäng på donken, &sen så gick vi runt bah.. sen så orkade vi inte vara kvar dära, det var verkligen sjukt tråkigt. så ja, vi drog hem till robin igen. &påvägen hem så fick jag världens huvudvärk&mådde verkligen iiiiinte bra. så när vi kom hem till robin så gick jag&sara&la oss. men tro inte att jag fick sova så gott som jag ville, nejnej. inte när robin&tommy är vakna. vahfan, dom bah lös någon jävla grön laserskit i mina ögonm tog kort på mej,&ja.. sjukt irriterande&drygt! jag funderade påatt hoppa på dom&slå ner dom totalt. (alla som har sovit med mej vet att man inte väcker madde när hon sover utan konsekvenser, moahahah!) men nej, jag orkade inte. sen när klockan blev halvtio så vakna jag&sara till&fixade oss&drog ner till tåget. &redan hem var det värsta av allt, jag kände helatiden dendära jävla spyskitkänslan, uscha! &jag tänkte hela vägen hem ''jag ska aldrig mera röka..'' haha, naw. men sen när vi kom till märsta station så bestämde jag mej föratt gå hem, jag skulle inte palla sitta på bussen&försöka att inte spy. det var inte ens värt att försöka. så ja, jag började gå hemåt, &.. haha, spydde i en buske, hett va? inte direkt .. men jaja. nu ska jag strax dra in till stan&träffa rille&hitta på .. ingenaning, men något.

pussen!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0