10 viktiga punkter

Några don'ts som är vägen till ett lite lyckligare liv. Det är iallafall vad jag lever efter!

- Never make someone your everything, because when they are gone, you've got nothing.
- Lyssna inte på andras skitsnack! Låt det gå in i ena örat och ut genom det andra.
- Var aldrig tillsammans med en kille som inte låter dig vara dig själv, och göra vad DU vill.
- Hoppas alltid på det bästa men förvänta dig det värsta. What to say, ganska smart va?
- Umgås bara med folk som behandlar dig rätt. Det mår du allra bäst av!
- Om folk snackar skit så är det viktigt att inse att det bara är avundsjuka. Inget annat.
- Intala dig själv att inget håller förevigt. (Tills någon visar motsatsen såklart.)
- Ha aldrig för höga förväntningar! Då är det lätt att bli besviken.
- Du kommer aldrig bli gammal och klok om du inte är ung och galen. Mitt motto javisst!
- Ångra aldrig något. Överhuvudtaget. Det är dumt att ångra sig, eftersom det inte går att få ogjort så är det bara slöseri med tid. Jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Carro

- Du kommer aldrig bli gammal och klok om du inte är ung och galen.



Vadå smaaart :D

Alla säger ju att jag är galen t.om Erik XD...

Det måste ju betyda att jag kommer bli klok :D

2008-08-24 @ 19:53:21
Postat av: madde

klart det betyder! (;

2008-08-24 @ 20:13:57
URL: http://eenjoy.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0