yeah!

nu har jag typ skaffat en ny blogg, huhu.. jag tog typ bort min i förrigår pga av att jag tycker att det är tråkigt att blogga, men ja.. jag saknade blogglivet liiite för mycket helt enkelt.. så, ja.. eenjoy.blogg.se är då min nya blogg.. kanske borde berätta lite om vad som har hänt senaste tiden.. jag va med sara, boman, anni, sarah l&lasse igår&grillade marshmallows (tror jag det stavas?), &hade värsta myset vid steningebadet.. sen på kvällen så drog vi hem till boman&skulle sova över dära, allihopa förutom sarah l.. lasse tyckte att vi var alldeles fööör högljudda när vi skulle sova, så hon drog till gästrummet&sov, så.. ja, vi kände oss liite ensamna, så vi sov alla fyra i typ världens minsta säng.. menmen, de gick bra iaf.. fast, aa.. jag typ dog varje gång sara garvade, hon typ lät som en jävla pensionär.. HAHA! typ såhär: hhhhyyyhhhhhyyyyy, okej.. jag kan inte ens förklara hur de låter, men så jääävla skumt! haha.. justeja.. gratta mej, älsklingar! jag tog årets första bad idag, haha.. utomhus asså, uhuh! fettnajs! (; jag kan lägga in lite bilder senare på grillkvällen, höhö..

pussy

Kommentarer
Postat av: Carro

DU måste ju blogga :O
shit, badat redan :|
Här är det fortfarande fullt med snö :P

2008-04-25 @ 18:53:44
URL: http://krubban.blogg.se
Postat av: madde

haha, ajo.. jag kom på att jag inte klarar mej utan att blogga asså, haha.. som en jävla drog.. (; oh, snö? vi har typ 453454643 grader varmt&så, men vattnet är askallt :Ö

2008-04-26 @ 00:19:07
URL: http://www.madeleiineh.blogg.se

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0