when you really love someone, theres nowhere to run

hm, jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu. jag tror att jag&sara ska dra på picknick. ja, vi måste. lätt. de va aslängesen jag picknickade faktiskt. juste, mammsen har beställt en utomlandsresa för mej, challeballe&mammsen. till tunisien, den tredje september. mycket najs! även fast det är rätt lång tid kvar, men liksom. det är bara att hålla ut liksum. ohjustfan. är det inte idag som carro ska träffa daniel l? uhuh! carro, om du läser dehär så måste du skriva till mej&berätta om hur det var att träffa daniel. :) men iallafall. det är typ ingen som läser min nya blogg trorjag. ohmygod. jag kan lika gärna ta bort den här också. :ö

pussy!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0