pimp att låta som hajen i hitta nemo!

hejsan mina söta bloggläsare, jag kom precis hem ifrån sigtuna. jag var där med sara&träffade saras kompis glenn. han va rätt ball, &de är ett stooort plus att han lät preciiis som bruce (hajen) i hitta nemo. haha, jag satt&tänkte huuur sjukt länge somhelst på vemfan han lät som, så sa han nånting&då kom jag på de. okej, nu låter jag typ. fett barnslig, men hurrni? jag <3 hitta nemo, huhu! iaf, jag försökte va extremt smart idag på SO:n, föratt hjälpa min grupp från att inte ha marlene (läraren) hängande vid vårat bord hela fucking tiden..


jag; jamen vi är klara med våran uppgift nu.
marlene; men gud va bra! *går iväg*
jag; *försöker viska lite diskret* haahaa, hon behöver inte veta att den inte är klar..
marlene; är ni inte klara?
jag; owps.. hörde inte att du stog där..
marlene; hörde inte att jag stog här? du menar såg?
jag; ooj. såg inte att du hörde..
marlene; ... *går iväg*


pussy!

Kommentarer
Postat av: bomans

hahah, madde goes IG i svenska (a)

2008-05-04 @ 18:12:42
Postat av: madde

haha, hörru.. passa dej, jävla ponnyplutt! :D

2008-05-04 @ 21:13:05
URL: http://www.eenjoy.blogg.se

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0