lista

ta fram din mobil & va ärlig!

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
ahmed- haha, nej!

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
cissi- min fruga för fücken säken! <3

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
erik- hm, jag skulle ha träffat honom idag. men snart hoppas ja ;ö

ÄR NUMMER 18 SÖT?
chrisitan- haha, nej..

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33?
gabbe- ffett snäll.

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
barnvakt anna- uh.. jag är hemma hos henne när jag är barnvakt åt thindra..

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
carropiiz- haha, uh.. ingen aning..

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 39?
robbgull- nej, det är jag inte.

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4?
alex- nej det har jag icke..

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
andreas- haha, jag vet inte vem de är.. så nej (;

VAD PRATAR DU & NUMMER 45 OFTAST OM?
janek- uh.. va ett tag sen vi snackade faktiskt.. men när vi snackar så snackar vi inte om nåt speciellt.

KÄNNER DU NUMMER 1?
adam- nej (:

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM?
anton- varför inte?

VAD HAR DU OCH NUMMER 7 FÖR EN RELATION?
armenio- typ snackar lite skit ibland bah.. ^^

Kommentarer
Postat av: Carro

ofta jag heter Carropiiz i din mobil? hette inte jag typ.. Danny-carro eller nått? xD

2008-04-27 @ 15:53:49
URL: http://carrosfoto.se
Postat av: madde

aa, de heter du .. haha, nej jag bytte för jag glömde bort hela tiden att de va du liksom.. :)

2008-04-27 @ 16:04:01
URL: http://www.madeleiineh.blogg.se

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0