like it or love it!

galet najs kväll asså. började med att jag&sara körde ner till steningebadet&skulle träffa boman, sarah, linnea&andrea&ha typ myspys som igårkväll. när vi kom dit, så kom det typ fram poliser till oss&frågade vad vi skulle göra på steningebadet, om vi hade druckit&vad jag hade i väskan. hm, värsta frågesporten, huh. iaf, när vi möttes på badet så kom vi på att vi egentligen inte ville vara där ikväll igen, så vi drog vidare till sarah&sjöng kareoke, eller.. okej, jag sjöng inte. jag kollade på liksum. haha, fan va illa. sen så ringde robban mej, naw. han va lite full, ja. haha, gölligt. men iaf, aa. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mera, typ.. haha. hm, jag tror jag ska gå&sova nu, om jag ska vara pigg imurgun. jag ska träffa erik&göra ingen aning. så, mja. godnatt!


pussy

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0