fett mysigt!

jag sov över hos sara inatt&hell yeah! vi hade skujj.. haha, det typ började med att sara skjutsade mej till coop&så shoppade vi massa godis, jag var liksom tvungen att köpa 4 kexchoklad för 20 spänn, huhu.. iaf, sen skulle vi brumma vidare till donken, men jag kunde inte vänta med att käka, så jag käkade en kexchoklad på moppen, haha.. så när vi kom fram till donken så typ va hela moppen full me kexchokladsmulor, haha. mysigt va? iaf, sen så satt vi hemma hos sara&skrattade åt en kille med ETT ögonbryn, så bah PLUPP!

sara; vahfan hände?
jag; *sitter tyst*
sara; omg, va hände?
jag; MINA BYXOR SPRACK!
båda; HAHAHAHAH!!



haha, jag skriver mera sen, pussy!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0